ثبت و چاپ آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

جاپ آگهی روزنامهسامانه آنلاین ثبت انواع آگهی در روزنامه ها و خبرگزاری ها

برای راهنمایی و مشاوره از آیکنپاسخگوی آنلایناستفاده کنید

آگهی در روزنامه

سامانه هوشمند و آنلاین ثبت آگهی روزنامه

چاپ آگهی در روزنامه

با ظهور روزنامه در قرن 19 و توسعه و محبوبیت جهانی روزنامه ها در قرن بیستم؛ دولت ها، ارگان ها، شغل ها، بیزینس ها و حتی تشکل های فردی و اجتماعی را برآن داشت تا اعلانات، آگهی ها و فراخوان های عمومی و خصوصی را ، برای بیشتر دیده شدن، در روزنامه ها به چاپ برسانند.

با توجه به بازخورد بالای آگهی ها در رسانه های مکتوب از جمله روزنامه ها و مجلات، مخصوصا از نیمه دوم قرن بیستم و همچنین وضع قوانین مدون و ایجاد بنگاه ها و اتحادیه های ناظر بر نشریات، باعث شد که هم نگاه آگهی دهندگان به سمت رسانه های مکتوب معطوف شود و هم توجه نشریات بر آگهی دهنده ها خوش بینانه گردد تا به عنوان شاهراه درآمدی خاص در این زمینه نیز بصورت تخصصی فعالیت و برنامه ریزی داشته باشند.

ازین رو چاپ انواع آگهی در روزنامه ها در اکثر جوامع نه تنها معمول و راهگشا شد بلکه در برخی از سلسله مراحل های اداری و ارگانی امور روزمره، چاپ آگهی در روزنامه توسط دولت ها، مسئولین، ارگان ها یا سازمان ها، دارای الزام قانونی گردید که بدون آن، فرآیند مورد نظر، مورد تایید قرار نمی گرفت.

امروزه نیز با توجه به اینکه رسانه های مکتوب همچنان پرمخاطب، مطمعن تر و قابل دسترس تر هستند، مرجع قانونی و مطمعنی برای چاپ انواع آگهی های رسمی و غیر رسمی در جوامع مختلف مخصوصا در کشور ایران بوده و هستند.

در کشور عزیزمان ایران برخی آگهی هایی که چاپ آن ها الزام دارد و یا قابلیت ارائه در مراجع قضایی و ارگانی را دارا هستند، ترجیحا می بایست در روزنامه های کثیرالانتشار صبح کشور چاپ گردند.

 

انواع آگهی در روزنامه

تعدد نیازهای جوامع مختلف در هر شغل، سازمان، ارگان و حتی نیازهای فردی و اجتماعی در استفاده از امکانات رسانه های مکتوب، سبب ایجاد آگهی های متفاوت و منحصری می شد که در طول زمان، تنوع و تعداد آگهی های قابل سفارش در روزنامه ها را افزایش می داد.

بابت هر کدام از آگهی ها به صورت جداگانه و گاها تخصصی، مقالات گوناگونی را در همین سایت در بخش مقالات آموزشی گردآوری و نگارش کرده ایم اما در اینجا قصد داریم نام انواع آگهی روزنامه ها را به صورت کلی ذکر کنیم:

 

آگهی های مفقودی

شامل آگهی مفقودی مدارک شخصی، خودرو و سازمانی

آگهی مفقودی مدارک خودرو(برگ سبز خودرو، سند کمپانی، کارت خودرو، کارت سوخت، فاکتور بلوک سیلندر، پلاک، معاینه فنی خودرو، کارت بیمه و… )

آگهی مفقودی گواهینامه، شناسنامه، کارت ملی، سند مالکیت، مدرک تحصیلی، کارت دانشجویی، کارت تردد، کارت شناسایی، آگهی مفقودی کارت های بانکی، چک و دسته چک، آگهی مفقودی کارت بازرگانی، آگهی مفقودی وکالت نامه، عقدنامه، طلاق نامه، سند فروش، آگهی مفقودی اسناد و مدارک، آگهی مفقودی کارت پایان خدمت و کارت معافیت و آگهی مفقودی سایر اسناد و مدارک و اشیا و… 

آگهی های گمشده، سرقت و مفقودی

آگهی های تبریک، انتصاب، قبولی کنکور، اختراع، تبریک موفقیت، شکستن رکورد، تبریک تولد، سالگرد ازدواج و…

آگهی تسلیت، اعلان عزا، آگهی ترحیم، چهلم، سالگرد، تسلیت مناسبت ها و…

آگهی های مزایده و مناقصه

آگهی های دعوت به مجامع عمومی و تخصصی

آگهی تعین تکلیف، آگهی ماده3، آگهی تحدید حدود، آگهی افراز و سایر آگهی های ثبتی

آگهی های ثبت شرکت، تغییرات شرکت، تصمیمات، انحلال و تسویه حساب شرکت ها و موسسات و….

آگهی انحصار وراثت، آگهی ابلاغ رای، آگهی ابلاغ طلاق، ابلاغ دادرسی و سایر آگهی های قضایی

آگهی در روزنامه

کارت ملی هوشمند، شناسنامه، کارت پایان خدمت و کارت های عابر بانک

شمیم نور ایزدی فرزند تابان به کد ملی 1111111111 صادره از ایران در تاریخ 1401/01/01 مفقود گردیده و از درجه اعتبار ساقط است.

آگهی مجمع  فوق العاده

شرکت ……………………………………… سهامی خاص ثبت شده به شماره ……………… و شناسه ملی ……………………………………

بدینوسیله از کلیه سهامداران شرکت دعوت می‌شود تا در جلسه مجمع فوق العاده که در ساعت …… مورخ ……. روز ……… در محل اصلی شرکت به آدرس …………….. تشکیل می‌گردد حضور به هم رسانند.

دستورات جلسه:

۱ ……………………………..

۲ ……………………………..

 مدیر عامل و هیئت مدیره شرکت

آگهی در روزنامه
پیمایش به بالا