ثبت و چاپ آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

ثبت آگهی روزنامه

جاپ آگهی روزنامهسامانه آنلاین ثبت انواع آگهی در روزنامه ها

            مشاوره و راهنمایی      02165579304 

مشاوره فوری     02165579304

ثبت آگهی

گم شدن گواهینامه

سامانه هوشمند و آنلاین ثبت آگهی روزنامه

مفقودی گواهینامه

یکی دیگر از مدارک شناسایی مهم که به همراه داشتن آن برای تردد با خودرو برای راننده ها ضروری است گواهینامه می باشد ، به همین جهت باید در حفظ و نگهداری آن تلاش کنیم اما درصورت گم شدن گواهینامه یا سرقت شدن آن، اقدامات بسیار مهمی باید انجام داد که در مقاله زیر به آن اشاره شده است:

پیگیری گواهینامه مفقودی

تمام مدارک شناسایی پیدا شده در سراسر کشور به ادارۀ پست تحویل داده می شود . کسانی که مدرکی را پیدا می‌کنند درصورتی که آن را در صندوق پست بیندازند، این مدرک در سامانۀ پست یافته متعلق به شرکت ملی پست ایران ثبت میشود. بنابراین در گام نخست در صورت گم شدن مدارک، شما باید به سایت پُست‌یافته مراجعه کنید و با وارد کردن شماره ملی یا نام و نام خانوادگی و نام پدر از پیدا شدن یا نشدن گواهینامۀ مفقودی خود مطلع شوید که همیشه داشتن یک کپی از مدارک در این شرایط به شما کمک می‌ کند.

 

آگهی مفقودی گواهینامه

بعد از پیگیری و اطلاع از پیدا نشدن مدرکتون ضروری است اعلام مفقودی انجام دهید ، طبق قوانین جدید پلیس راهنمایی و رانندگی، متقاضیان دریافت گواهینامۀ المثنی نیازی به درج آگهی مفقودی گواهینامه در روزنامه‌های کثیرالانتشار یا روزنامۀ رسمی ندارند. اما در صورت مفقود شدن مدارک ممکن است مدارک هویتی هر فرد در دست افراد متخلف و تبهکار بیفتد و مشکلاتی برای صاحب آن ایجاد نماید. لذا ضروریست در چنین شرایطی حتما نسبت به ثبت آگهی مفقودی آن در روزنامه کثیرالانتشار اقدام شود. بطور کلی آگهی مفقودی مدارک شناسایی مفقود شده، در روزنامه کثیرالانتشار صبح کشور، بمنظور اراٸه در مراجع قانونی در صورت سوءاستفاده متخلفان، قانونی بوده و برای تبرٸه از اتهام احتمالی وارده، الزامی است.

ممکنه پیش خودتون بگید چه سوءاستفاده ای از گواهینامه من میشه؟ موارد زیادی این چنین پیش اومده مثلا کیف شخصی مدارکش گم شده بود و گواهینامه هم داخل کیف بوده بعد از چند روز پیام جریمه براش اومده که تخلف انجام داده در چنین مواقع شخصی که مدرک ایشونو پیدا کرده تخلف کرده و موقعی که پلیس جلوی اونو گرفته گواهینامه اون شخصو به پلیس ارائه داده به همین دلیل هم نمره منفی برای گواهینامه شخص دیگر ثبت میشه و هم اینکه شخص دیگ باید جریمه پرداخت کنه یا مورد داشتیم مدرک شخص دیگرو تو خونه ای که دزدی کردن انداختن که ثابت کردن برای شخصی که مدرکش گم شده و مدرکشو در صحنه جرم انداختن بسیار سخت است.

 

مدارک گرفتن گواهینامه المثنی:

اصل و کپی شناسنامه

همچنین شما باید گروه خونی خود را اظهار کنید و نیز کد پستی و نشانی دقیق پستی محل سکونت خود را برای دریافت گواهینامۀ المثنی بنویسید.

نکتۀ مهم دیگری که باید به آن توجه کرد، آماده بودن برای گرفتن عکس است. عکس شما باید جدید باشد و تمام گردی صورت شما در آن مشخص باشد. بیشتر دفاتر خدمات انتظامی به کیوسک‌های گرفتن عکس مجهز شده‌اند. دقت کنید که برای گرفتن عکس استاندارد و موردقبول ، آقایان باید بدون آرایش، عینک، کلاه، کراوات و گردنبند باشند. لباس آنها نباید سفید یا سبز باشد و نیز نباید برچسب یا نوشته‌ای داشته باشند و خانم‌ها باید با حجاب کامل و بدون آرایش غلیظ و پرسینگ و عینک باشند. مقنعه یا روسری آنها نباید طرح‌دار و شلوغ یا به رنگ‌های سفید و سبز باشد.

بعد از تحویل این مدارک، برای شما معرفی‌نامۀ معاینۀ چشم صادر می‌شود.که شما باید به یکی از پزشکان معتمدی که نشانی آنها در این برگه آمده است مراجعه کنید و پس از معاینه شدن، به دفتر پلیس +۱۰ بازگردید.

توجه داشته باشید که حضور خود شخص به منظور انگشت ‌نگاری الزامی است.

 

نحوه گرفتن گواهینامه المثنی

پس از تحویل تمام مدارک مورد نیاز برای گرفتن گواهینامۀ المثنی، رسیدی به شما داده می‌شود که دارای اعتبار قانونی است. شما می‌توانید تا زمان صدور گواهینامۀ المثنی، در صورت لزوم آن را به مأموران راهنمایی و رانندگی ارائه دهید. توجه داشته باشید که برای صدور گواهینامۀ المثنی باید دست‌کم شش ماه از تاریخ صدور گواهینامۀ قبلی شما گذشته باشد. همچنین نشان دادن این برگه به مأمور پست هنگام تحویل گواهینامۀ جدید الزامی است. بنابراین باید این رسید را در جایی مطئن و در دسترس نگهدارید و هنگام رانندگی نیز همیشه آن را به همراه داشته باشید.
شرايط لازم برای صدور المثني گواهينامه رانندگی:

۱- گذشت شش ماه از تاریخ صدور گواهینامه رانندگی

۲- مورد تایید قرار گرفتن مراتب فقدان توسط دو نفر شاهد

۳- قبول کردن مسئولیت کشف فساد احتمالی

 

مفقود شدن گواهینامه المثنی

در صورت گم شدن گواهینامه المثنی به منظور درخواست مجدد آن باید به یکی از مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنید. البته باید توجه داشته باشید که شرایط دریافت مجدد گواهینامه المثنی نسبت به بار اول سخت‌تر است، زیرا بر اساس قوانین آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، باید از تاریخ صدور گواهینامه المثنی اولیه، یک‌سال تمام بگذرد. بنابراین رانندگان باید در حفظ و نگهداری گواهینامه خود کوشا باشند.

گم شدن گواهینامه

گواهینامه پایه دو …………… با کد ملی ……….. فرزند ………. در تاریخ …………. مفقود گردیده و از درجه اعتبار ساقط است.

پیمایش به بالا