ثبت و چاپ آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

ثبت آگهی روزنامه

جاپ آگهی روزنامهسامانه آنلاین ثبت انواع آگهی در روزنامه ها

            مشاوره و راهنمایی      02165579304 

مشاوره فوری     02165579304

ثبت آگهی

گم شدن کارت ملی

سامانه هوشمند و آنلاین ثبت آگهی روزنامه

مفقودی کارت ملی

بر اساس آماری که از مفقودی مدارک از جمله مفقود شدن کارت ملی به دست آمده است بیشترین گم شدن مدارک مربوط به جا گذاشتن آنها در ادارات، بانکها و … می باشد. پس در نخستین گام همواره در چنین مراجعاتی که به ادارات و مکانهای مختلف داریم باید مراقب گم شدن کارت ملی خود باشیم. کارت ملی به عنوان یکی از اسناد هویتی هر فرد ایرانی محسوب می شود. با توجه به اینکه کارت هوشمند ملی به امضاء دیجیتال و ثبت اسکن اثرانگشت مجهز شده است اهمیت حفظ و نگهداری آن را دو چندان کرده است.

کارت ملی گمشده

اگرچه با هوشمند شدن کارت های ملی جدید امکان سوءاستفاده از آن ها به مراتب کمتر شده است اما همواره  دو نکته در این مورد وجود دارد ، نخست آنکه در بیشتر مراکز هنوز تجهیزات لازم یا دستگاههای هوشمند مربوطه را در اختیار ندارند که در چنین وضعیتی احراز هویت افراد براساس اسم و فامیل و عکس صورت میگیرد. بنابراین تا زمان فراگیر شدن مکانیزم احراز هویت به صورت دیجیتالی موضوع  سوءاستفاده و تخلفات ناشی از گم شدن یا سرقت مدارک هویتی کماکان به قوت خود باقی است. دومین نکته ای که همواره افراد سودجو برای مقاصد مختلف از آن سوءاستفاده میکنند درج اطلاعات صاحبان مدارک می باشد که عمدتا به طور کامل برروی کارت ملی درج شده است با توجه به اینکه کارت ملی هوشمند اصلی ترین مدرک هویتی هر فرد می باشد در صورت گم شدن همواره می تواند از طریق سوء استفاده کنندگان خطراتی را متوجه صاحب آن نماید..

نمونه مواردی از سوءاستفاده های مرسوم از کارت ملی های گم شده یا سرقت شده به شرح ذیل می باشد:

پاس کردن چک

آزادکردن زندانی

گرو گذاشتن       

معاوضه کردن

قرض گرفتن              

خرید سیمکارت

خرید داروهای خاص

انداختن در صحنه جرم (مثل سرقت یا قتل) و…

آگهی مفقودی کارت ملی

هرچند ثبت و چاپ آگهی مفقودی کارت ملی در روزنامه کثیرالانتشار الزام قانونی برای درخواست المثنی کارت ملی ندارد اما سند محکمی برای تبرئه شدن صاحب آن از سوء استفاده های احتمالی به حساب می آید و مورد تایید مراجع قضایی می باشد. به همین دلیل درصورت گم شدن مدارک خود بهتر است ابتدا جهت ثبت و چاپ آگهی مفقودی آن اقدام نمایید تا پیشگیری های لازم در خصوص خطرات ناشی از سوءاستفاده های احتمالی مدارکتان صورت گیرد.

آگهی مفقودی کارت ملی هوشمند

کارت ملی هوشمند نیز علاوه بر کارت ملی قدیمی در صورت مفقود شدن، احتمال سوء استفاده شدن از آن بسیار زیاد است.

پس در صورت مفقودی کارت ملی قدیمی یا هوشمند خود سریعا نسبت به اعلام مفقودی آن در روزنامه های کثیرالانتشار اقدام کنید.

ما امکان را برای شما فراهم کرده ایم که اگر چند مدرک را گم کردهایید همه آن ها را در یک کادر با هزینه همان یک کادر، اعلام مفقودی کنید.

اعلام مفقودی فقط در روزنامه های کثیرالانتشار صبح کشور معتبر در ارگان های قضایی می باشد.

با توجه به آنکه مشتری مداری از نقاط قوت و بارز دفتر روزناهای کثیرالانتشار می باشد ما یک نسخه از روزنامه حاوی آگهی مفقودیتان را با پست پیشتاز به آدرسی که وارد کرده اید ارسال می کنیم.

گم شدن کارت ملی

کارت ملی …………. با کد ملی ………….. فرزند ………….. در تاریخ …………. مفقود گردیده و از درجه اعتبار ساقط است.

پیمایش به بالا