ثبت و چاپ آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

ثبت آگهی روزنامه

جاپ آگهی روزنامهسامانه آنلاین ثبت انواع آگهی در روزنامه ها

            مشاوره و راهنمایی      02165579304 

مشاوره فوری     02165579304

ثبت آگهی

گم شدن فاکتورسیلندر خودرو

سامانه هوشمند و آنلاین ثبت آگهی روزنامه

بلوک سیلندر

بلوک سیلندر به عنوان قسمت اصلی موتور بوده و به عنوان یک پایه فلزی محکم و یکپارچه برای تمام قطعات موتور مورد استفاده قرار می گیرد .
در داخل بلوک سیلندر استوانه های تو خالی به نام سیلندر وجود داشته که پیستون در داخل آن استوانه ها حرکت رفت و برگشتی خود را انجام می دهد. شکل بلوک سیلندر بستگی به نوع موتور از لحاظ سیستم خنک کننده دارد. در سطح بالای آن سرسیلندر بسته می شود که دارای مجاری متعددی بوده که این مجاری به طور کلی مجاری آب و روغن و تایپیت‌ ها می‌باشد.
قسمت پایین بلوک که به کارتر متصل می شود محفظه میل لنگ گفته می شود که در آنجا میل لنگ در قسمت جلوی بلوک محل قرار گرفتن سینی جلو که در داخل آن زنجیر و دنده میل لنگ و دنده میل سوپاپ قرار دارند، توسط کپه هایی به بلوک سیلندر متصل می شود .
قسمت عقب بلوک در انتهای میل لنگ فلایویل متصل شده که عمل انتقال نیروی موتور به سیستم انتقال قدرت را انجام می دهد، بلوک سیلندر یکپارچه ریخته شده و جنس آن از چدن خاکستری یا از جنس آلومینیوم می باشد . 
برخی از بلوک‎های سیلندر دارای بوش پیستون هستند که به آنها سیلندر تر می‌ گویند. این بوش‌ها که از ظرافت و دقت بالایی باید برخوردار باشند، داخل سیلندر قرار می گیرند. بلوک سیلندر هایی که فاقد بوش پیستون هستند، بلوک سیلندر خشک هم نامیده می‌ شوند.

شماره گذاری موتور خودرو

شماره گذاری موتور خودرو مثل شماره گذاری پلاک خودرو یک امر قانونی و لازم جهت مالکیت و استفاده از یک خودرو است با این تفاوت که در شماره گذاری موتور خودرو، کارخانه سازنده موتور نقش مجری را داشته و پلیس راهور به عنوان ناظر بر انجام درست و قانونی آن نظارت دارد.

برای آگاهی از نحوه شماره گذاری سیلندر خودرو باید بدانید که شماره ‌گذاری سیلندر خودرو در شرکت‌های خودروسازی، انجام می‌ گیرد و پس از شماره ‌گذاری سیلندر، خودرو برای مالک فرستاده می‌ شود. لازم است فاکتور معتبر کارخانه را در مراجعه برای مراحل اداری به همراه داشته باشید.

برای اتومبیل‌ هایی که تولید کشور های خارجی هستند و یا تولید آنها در داخل کشور متوقف شده است، لازم است سیلندر را از وارد کنندگان خریداری کنید یا از بلوک سیلندرهای دست دوم یا استوک استفاده کرد. در صورت استفاده از قطعه دست دوم لازم است صورتجلسه اوراق وسیله نقلیه از راهور را به مدارک خود اضافه کنید و در صورت خریداری قطعه از وارد کنندگان لازم است فاکتور گمرک را به همراه داشته باشید.

شماره کوبی روی سیلندر و شاسی

برای قطعه وارد شده از خارج کشور یا دست دوم لازم است که شماره‌ کوبی روی سیلندر ماشین انجام شود. هک کردن شماره موتور بر روی سیلندر خودرو نیاز به طی کردن مراحل قانونی می باشد. نحوه شماره گذاری سیلندر خودرو بدین صورت است که ممکن است متخصص موتور اتومبیل را جدا کند و به مرکز شماره کوبی روی سیلندر و شاسی خودرو ببرد ولی امکان انجام شماره‌ کوبی در محل بدون جدا کردن موتور در بعضی از مراکز شماره کوبی روی سیلندر و شاسی خودرو وجود دارد که شما می ‌توانید پس از انجام مراحل اداری به این مراکز مراجعه کنید و شماره موتور را در زمانی کوتاه، بر روی سیلندر جدید خودروتان هک کنید.

شماره کوبی سیلندر و شاسی خودرو به دلایل امنیتی از جمله ردیابی خودرو اهمیت دارد. شماره حک شده روی قطعات اصلی خودرو از جمله سیلندر موتور و شاسی، برای شناسایی اتومبیل مهم تلقی می شود.

از سوی پلیس راهور، استانداردهایی برای خودورسازان جهت یکسان سازی حکاکی شماره سیلندر و شاسی تعریف می شود. کلیه شرکت های خودروساز موظف به رعایت این استانداردها هستند.

آگهی مفقودی فاکتور بلوک سیلندر

در طی مراحل اخذ شماره گذاری بلوک سیلندر ناگزیر گاهی اوقات آگهی مفقودی فاکتور بلوک سیلندر از الزامات دریافت بلوک سیلندر جدید می باشد.

کافی است با رفتن به قسمت ثبت آگهی آنلاین و انتخاب آگهی مفقودی و وارد کردن مشخصات خواسته شده آگهی تان را ثبت کنید.

آگهی ثبت شده بلافاصله برای چاپ ارسال می گردد.

خاطر نشان می گردد سامانه آنلاین ثبت آگهی روزنامه، هوشمند بوده و فقط با ثبت مشخصات خواسته شده متن آگهی استاندارد ساخته و ارائه می گردد.

بلافاصله پس از چاپ روزنامه، نسخ درخواستی تان به صورت رایگان با پست پیشتاز به آدرسی که از قبل در مشخصات ذکر کرده اید ارسال می گردد.

گم شدن فاکتورسیلندر خودرو

گواهی می شود فاکتور بلوک سیلندر به شماره ی ………………… و به شماره موتور ……………….. درتاریــخ …………… مفقود گردیده و از درجه اعتبار ساقط می باشد.

گم شدن فاکتورسیلندر خودرو
پیمایش به بالا