ثبت و چاپ آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

ثبت آگهی روزنامه

جاپ آگهی روزنامهسامانه آنلاین ثبت انواع آگهی در روزنامه ها

            مشاوره و راهنمایی      02165579304 

مشاوره فوری     02165579304

ثبت آگهی

تماس با روزنامه کثیرالانتشار

تماس با ما

نمایندگی های ما:

روزنامه اطلاعات، روزنامه همشهری، روزنامه کیهان، روزنامه شرق، روزنامه کاروکارگر، روزنامه عصر رسانه و...

شماره تماس دفتر روزنامه

تماس با ما

021-65579304
0922-1075924

آدرس: استان تهران، شهرستان شهریار، شهر جدید اندیشه، محله فاز ۱ اندیشه، سرفاز یک، جنب بانک پارسیان، داخل پاساژ پاسارگاد، دفتر روزنامه های کثیرالانتشار

فرم درخواستمشاوره آگهی

پذیرش آگهی

    دفتر روزنامه کجاست؟

    با اینکه امروزه خیلی از کسب و کارها آنلاین شده اند و این مهم در مورد ما نیز مستثنی نیست اما برخی از کسب و کار های  آنلاین، ناگزیر نیاز به دفتر فیزیکی برای مدیریت و اجرای هرچه بهتر امور مشتریان دارند.

    دفتر روزنامه های کثیرالانتشار با دارا بودن نمایندگی روزنامه های معتبر و معروفی چون اطلاعات، همشهری، کیهان، شرق، کاروکارگر، عصر رسانه و.. همراه با ارائه خدمات ثبت و چاپ انواع آگهی روزنامه، مورد توجه اقشار بسیاری از سراسر کشور قرار گرفته است.

    لذا با اینکه فرآیند ثبت و چاپ آگهی روزنامه از طریق سایت “دفتر روزنامه های کثیرالانتشار” کاملا به صورت آنلاین بوده و تمامی هموطنان از سراسر کشور می توانند به راحتی و حتی با استفاده از تلفن همراه خود اقدام به ثبت آگهی و استفاده از خدمات “سامانه آنلاین ثبت آگهی روزنامه” کنند؛ اما دفتر اجرایی ما به منظور خدمات رسانی آنلاین، غیر حضوری و حضوری در تمام برنامه های مکان یاب ایرانی و خارجی نظیر نشان، بلد، گوگل مپ و… ثبت شده است.

    شما نیز می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر وارد سامانه ثبت آنلاین آگهی روزنامه شوید:

    پیمایش به بالا