ثبت و چاپ آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

ثبت آگهی روزنامه

جاپ آگهی روزنامهسامانه آنلاین ثبت انواع آگهی در روزنامه ها

            مشاوره و راهنمایی      02165579304 

مشاوره فوری     02165579304

ثبت آگهی

آگهی مفقودی مدارک

سامانه هوشمند و آنلاین ثبت آگهی روزنامه

آگهی مفقودی چیست؟

چکار کنیم که از مدارک گمشده ما سوء استفاده نشود؟
افراد سودجو و بزهکار با یافتن مدارک گمشده به روش های ممکن از آنها سوء استفاده میکنند. در دادگاهها و دادسراها پرونده های زیادی در خصوص سوء استفاده از مدارک مفقود شده وجود دارد که عمدتا اثبات بی گناهی صاحبان اصلی آنها بسیار سخت و پیچیده است.

مهمترین و کلیدی ترین اقدام برای پیشگیری از سوء استفاده، ثبت آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار می باشد. آگهی مفقودی مدارک در روزنامه کثیرالانتشار سندی معتبر برای پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی از مدارک مفقودی می باشد که در مراجع قضایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از دردسر های بزرگ افراد، گم کردن مدارک شناسایی از جمله کارت ملی و شناسنامه است. برای دریافت المثنی کارت شناسایی باید مراحل مختلفی را طی کرده تا مدارک خود را دریافت نمایید. برای آشنایی با ثبت و چاپ آگهی مفقودی مدارک شناسایی در روزنامه کثیرالانتشار همراه ما باشید:

در صورت مفقودی مدارک شناسایی باید در قدم اول خونسردی خود را حفظ کرده و از راه های معتبر و قانونی اقدام به جستجوی مدارک نمایید. اولین قدم مراجعه به سایت شرکت سهامی پست است که با اصطلاح پست یافته می شناسیم.

آگهی مفقودی

این سایت آگهی مفقودی مدارک گمشده افراد را بصورت هوشمند و فوری و آنلاین ثبت و در روزنامه های های کثیرالانتشار به چاپ می رساند و یک نسخه از روزنامه را بصورت رایگان به درب منزل آگهی دهنده ارسال می کند.

اگراحتمال می دهید که شاید مدارکتان پیدا شده باشد می توانید با مراجعه به سامانه پست یافته متعلق به شرکت ملی پست ایران نسبت به جستجوی مدارک خود اقدام کنید؛ مدارکی مانند مدارک شناسایی مفقودی، مدارک تحصیلی مفقودی، مدارک سند کمپانی، پروانه کسب، گواهینامه رانندگی، برگ سبز خودرو و غیره را می توانید در سامانه پست یافته بصورت آنلاین جستجو کنید.

ثبت آگهی مفقودی مدارک گمشده و چاپ آن در روزنامه های کثیرالانتشار جزو الزامات سازمانی برخی از مراجع صدور مدارک می باشد. در صورت گم شدن هر یک از مدارک شخصی، خودرویی، تحصیلی، مجوزها و … بایستی توسط صاحبان آنها آگهی مفقودی ثبت و چاپ گردد. علاوه بر الزامات قانونی برای صدور المثنی مدارک گمشده، در برخی موارد آگهی مفقودی به منظور پیشگیری از سوء استفاده متخلفان از مدارک هویتی مانند شناسنامه ، کارت ملی، کارت شناسایی و … در روزنامه های کثیرالانتشار درج و ثبت می شوند.

مدارک گمشده

آگهی مفقودی مدارک گمشده، افراد گمشده، خودروی سرقتی و … بر اساس الزامات قانونی صورت میگیرد. عمده مدارکی که مفقود شدن آنها بر اساس الزامات قانونی ، نیاز به ثبت آگهی مفقودی مدارک دارند به شرح زیر است:

مدارکی که پس از مفقودی برای گرفتن المثنی باید آگهی مفقودی شوند:
مدارک گمشده ماشین شامل: کارت سبز خودرو، سند مالکیت خودرو،سند کمپانی، بیمه خودرو و جواز اسلحه، مدارک تحصیلی و دانشگاهی، جواز کسب، گذرنامه (پاسپورت)، کارت شناسایی، پروانه پزشکی، پروانه وکالت، کارت دانشجویی، مدارک مالکیتی و مدارکی مانند فاکتور بدنه خودرو و … که دارای ارزش ذاتی می باشند.

چطور آگهی مفقودی بزنم؟

با توجه به اینکه در سامانه دفتر روزنامه های کثیرالانتشار، آگهی مفقودی مدارک بصورت هوشمند انجام می گردد برای ثبت آگهی مفقودی نیاز به ثبت مطابق متن خاصی نمی باشد و صرفا با تکمیل اطلاعات در فرم مربوطه، متن آگهی مفقودی بصورت هوشمند و مطابق متن استاندارد مورد تایید سازمانهای صدورالمثنی ایجاد و چاپ می گردد.

چاپ  آگهی مفقودی در روزنامه

شما با ورود به سامانه ثبت آنلاین آگهی روزنامه و با انتخاب آگهی مفقودی، مشخصات خواسته شده را تکمیل و پس طی 2 گام و واریز هزینه مربوطه، آگهی مفقودیتان ثبت و برای چاپ ارسال می گردد خاطر نشان می گردد سایت ما دارای “ضمانت پرداخت توسط زرین پال” می باشد پس با خیال راحت آگهی ثبت کنید.

ضمنا یک نسخه از روزنامه به صورت رایگان با پست پیشتاز برای آگهی دهنده ارسال می گردد.

آگهی مفقودی مدارک
پیمایش به بالا