ثبت و چاپ آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

جاپ آگهی روزنامهسامانه آنلاین ثبت انواع آگهی در روزنامه ها و خبرگزاری ها

برای راهنمایی و مشاوره از آیکنپاسخگوی آنلایناستفاده کنید

آگهی دعوت مجمع

سامانه هوشمند و آنلاین ثبت آگهی روزنامه

آگهی دعوت مجمع چیست؟

قبل از این که در مورد آگهی دعوت بیشتر صحبت کنیم لازم است بدانید این آگهی برای دعوت به چه مجمعی است؟ چرا و چه کاری در این مجمع صورت می گیرد؟

منظور از مجمع عمومی مجمعی است که اعضای آن سهامداران شرکت می باشند. بیشتر تصمیمات در شرکت های مختلف از طریق تشکیل مجامع عمومی اخذ می شود. تشکیل مجامع ضروری است و در پیشبرد اهداف شرکت ها نقش مهمی دارد. مجمع عمومی می تواند عادی، موسس یا فوق العاده باشد. برای مجمع عمومی عادی تشریفات خاصی داریم که در ادامه در مورد آن صحبت می کنیم. در مورد آگهی دعوت مجمع عمومی فوق العاده با توجه به این که موضوع فوری است، معمولا تشریفات خاصی وجود ندارد.

هر کدام از سه مجمع گفته شده وظایف، مصوبات و شرایط خاصی دارد که با یک دیگر متفاوت است.

آگهی دعوت مجمع عمومی چیست؟

آگهی دعوت مجمع عمومی برای شرکت های سهامی حداقل یک بار در سال برگزار می شود. اطلاع رسانی برای شرکت کردن افراد در این مجمع از طریق انتشار آگهی صورت می گیرد.

با این کار سهامداران از تاریخ مجمع مطلع شده و برای حضور در آن برنامه ریزی می کنند. هم چنین انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار باعث می شود مجمع به صورت رسمی تشکیل گردد.

برای مجمع عمومی عادی تشریفات خاصی داریم که در ادامه در مورد آن صحبت می کنیم. در مورد آگهی دعوت مجمع عمومی فوق العاده با توجه به این که موضوع فوری است، معمولا تشریفات خاصی وجود ندارد.

هر کدام از سه مجمع گفته شده وظایف، مصوبات و شرایط خاصی دارد که با یک دیگر متفاوت است.

آگهی دعوت مجمع عمومی در کجا منتشر می شود و توسط چه کسی؟

خب از انتشار آگهی صحبت کردیم. اما چه نوعی از آگهی و در چه فضایی؟

به گزارش آگهی روزنامه، مراجعی که می توانند برای انتشار آگهی اقدام کنند عبارتند از: هیات مدیره، بازرسان و نیز سهامداران شرکت. هر کدام از گروه های گفته شده با شرایط خاصی می توانند برای انتشار آگهی دعوت مجمع عمومی اقدام نمایند. این آگهی ها در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شود.

خوب است بدانید که گاهی مرجع ثبت شرکت هم می تواند برای انتشار آگهی اقدام کند. مجوز این کار توسط ماده 136 لایحه اصلاحی ایجاد شده است.

موضوع یا موضوعاتی که در آگهی دعوت مجمع عمومی ذکر می شود، تنها مواردی هستند که مجمع می تواند برای آن ها تصمیم بگیرد. اعضای مجمع حق تصمیم گیری برای هیچ مورد دیگری را ندارند.

کمی بیشتر در مورد آگهی دعوت مجمع عمومی:

این نوع آگهی باید تشریفات قانونی را در بر گرفته و هم چنین کاملا رسمی باشد. اگر آگهی شرایط لازم را نداشته باشد ممکن است به تایید اداره ثبت شرکت ها نرسد. رعایت نکات زیر در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

نوع مجمع باید کاملا مشخص شود.

در صورتی که مجمع قرار است در محلی به جز محل کنونی خود شرکت تشکیل شود باید تاریخ، ساعت و محل تشکیل مجمع به درستی ذکر شود.

ذکر مشخصات کامل و شفاف شرکت ضروری است. نوع شرکت، شماره ثبت و شناسه ملی را باید ذکر کنید.

دستور جلسه باید مشخص شود.

آگهی دعوت به مجمع در روزنامه

آگهی دعوت مجمع را در روزنامه کثیرالانتشار منتشر نمایید

وقتی یک شرکت سهامی به ثبت می رسد، یکی از روزنامه های کثیرالانتشار را برای انتشار آگهی ها و اطلاعیه های مربوطه معرفی می کند.

در اساسنامه شرکت، نام این روزنامه مشخص می شود. وقتی بخواهید آگهی دعوت مجمع را منتشر کنید باید این کار را در همان روزنامه ای انجام دهید که قبلا مشخص شده است.

هزینه انتشار آگهی دعوت به مجمع

روزنامه های کثیرالانتشار هزینه های متفاوتی برای درج آگهی از شما دریافت می کنند. شما می توانید هزینه هایتان را مدیریت کرده و روزنامه ای را انتخاب نمایید که قیمت درج آگهی آن گران نباشد. در صورتی که نیاز باشد حتی می توانید روزنامه انتخاب شده را تغییر داده و روزنامه کثیرالانتشار دیگری را انتخاب نمایید.

برای انجام این امور می توانید با کارشناسان ما مشورت نمایید(تماس با ما)

چاپ آگهی دعوت به مجمع در روزنامه

تمامی شرکتهای سهامی مطابق قوانین جاری کشور مطابق مواد ۹۷ الی ۱۰۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت وسایر مقررات باید در همه موارد صاحبان سهام را از طریق نشر آگهی در روزنامه کثیرالانشار که آگهی مجمع در آن به چاپ می رسد آگاه نمایند. عمده دلایل رد شدن صورتجلسات در ادارات ثبتی عدم رعایت تشریفات دعوت از جمله عدم چاپ آگهی دعوت سهامداران به مجمع می باشد.

انتخاب روزنامه کثیرالانتشار که آگهی های دعوت مجمع شرکتها یا انجمن صنفی در آن ثبت و به چاپ می رسد در جلسه قبلی مجمع مشخص می گردد. زمان بین انتشار آگهی دعوت مجمع عمومی و تاریخ تشکیل آن در شرکتهای سهامی و انجمن های صنفی حداقل ده روز و حداکثر چهل روز می باشد. قبل از تشکیل جلسه مجمع باید سهامدارانی که قصد حضور در مجمع دارند با ارائه برگه سهام یا گواهی موقت سهم متعلقه به شرکت مراجعه و برگه ورود به جلسه را دریافت کنند.

آگهی دعوت به معنی خاص برای تشکیل مجامع عمومی با سایر آگهی های مقرر در قانون تجارت و لایحه اصلاحی از جمله آگهی حق تقدم و پذیره نویسی ویا تبدیل سهام با نام به بی نام و بالعکس و تبدیل شرکت سهامی خاص به عام و یا آگهی کاهش سرمایه متفاوت می باشد.

همان طور که بیان شد از جمله مواردی که به کرات موجب نقص ویا رد صورتجلسات مجامع عمومی یا دعوت مجمع عمومی موسسین مخصوصا در شرکت های سهامی عام ویا خاص می گردد، عدم رعایت دقیق آگهی دعوت مجامع عمومی می باشد. بنابراین کم دقتی و عدم آشنایی از تشریفات قانونی دعوت مجامع موجب می گردد تا شرکت های تجارتی با صرف هزینه های بسیار مجددا مجبور به تشکیل مجمع با رعایت قوانین موضوعه گردند که این امر علاوه براستهلاک شرکت موجب تاخیر در عملیات و اداره شخصیت حقوقی را موجب می گردد از طرفی سلیقه ای عمل نمودن بررسی آگهی دعوت توسط کارشناسان ثبتی موجبات بروز اختلاف و مشکل را برای فعال اقتصادی به همراه خواهد داشت. به همین منظور دفتر روزنامه های کثیرالانتشار جهت پیشگیری از ایجاد مشکلات مشابه ، در قالب یک فرم استاندارد اقدام به ثبت آگهی مجمع بصورت آنلاین نموده است.

انواع آگهی های دعوت به مجمع

– آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه
– آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده

– آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده

– آگهی برگزاری مجمع عمومی موسس انجمن صنفی تخصصی

– آگهی دعوت مجمع عمومی عادی شرکت تعاونی

– آگهی دعوت مجمع عمومی فوق العاده شرکت تعاونی

– آگهی دعوت سهامداران جهت تشکیل مجمع عمومی

– آگهی دعوت سهامداران و وراث جهت تشکیل مجممع عمومی

– آگهی تاسیس انجمن های صنفی کارگری

– آگهی تاسیس انجمن صنفی تخصصی کارگری

– آگهی تاسیس انجمن های صنفی کارفرمایی

– آگهی تاسیس انجمن صنفی تخصصی کارفرمایی

– آگهی مجمع انجمن صنفی کارگری

– آگهی مجمع انجمن صنفی تخصصی کارگری

– آگهی مجمع انجمن صنفی کارفرمایی

– آگهی مجمع انجمن صنفی تخصصی کارفرمایی

آگهی دعوت مجمع

آگهی دعوت مجمع عمومی عادی سالیانه

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی نوآفرین (سهامی خاص)

به شماره ثبت ۵۵۶۳۸۶ و شناسه ملی ۱۴۰۰۹۰۶۶۳۲۶

بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم صندوق پژوهش وفناوری غیر دولتی نوآفرین(سهامی خاص) و یا نمایندگان قانونی آنها دعوت به عمل می آید تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت که راس ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ درمحل شرکت تشکیل می شود ، حضور به هم رسانند.

دستور جلسه:

۱- استماع گزارش هیات مدیره و حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹

۲- بررسی و تصویب صورت وضعیت مالی ،صورت سود و زیان،صورت جریان های نقدی و صورت تغییرات در حقوق مالکانه مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹

۳- تصمیم گیری در خصوص تقسیم سود

۴- انتخاب بازرس قانونی /حسابرس اصلی و علی البدل برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ و تعیین حق الزحمه ایشان

۵- انتخاب روزنامه کثیر الانتشار

۶- تعیین پاداش و حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره

۷- سایر مواردی که تصمیم گیری راجع به آن در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه باشد

هیات مدیره

آگهی مجمع  فوق العاده

شرکت ……………………………………… سهامی خاص ثبت شده به شماره ……………… و شناسه ملی ……………………………………

بدینوسیله از کلیه سهامداران شرکت دعوت می‌شود تا در جلسه مجمع فوق العاده که در ساعت …… مورخ ……. روز ……… در محل اصلی شرکت به آدرس …………….. تشکیل می‌گردد حضور به هم رسانند.

دستور جلسه:

1 ……………………………..

2 ……………………………..

 مرجع دعوت کننده – مدیر عامل و هیئت مدیره شرکت 

آگهی دعوت مجمع
پیمایش به بالا