ثبت و چاپ آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

ثبت آگهی روزنامه

جاپ آگهی روزنامهسامانه آنلاین ثبت انواع آگهی در روزنامه ها

            مشاوره و راهنمایی      02165579304 

مشاوره فوری     02165579304

ثبت آگهی

گم شدن مجوز سلاح

سامانه هوشمند و آنلاین ثبت آگهی روزنامه

مجوز سلاح

در حال حاضر در کشور ایران مجوز حمل سلاح شکاری با فرم و اعتبار واحد توسط سه مرجع صادر می گردد:

1- معاونت اسلحه و مهمات ارتش جمهوری اسلامی ایران برای عموم مردم غیر نظامی و نظامیان شاغل در ارتش جمهوری اسلامی ایران.
2- مرکز اسلحه و مهمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای شاغلین در سپاه پاسداران و بسیجیان.
3- اسلحه و مهمات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای نظامیان شاغل در نیروی انتظامی.

متقاضیان می بایست بر حسب گروه شغلی به یکی از مراکز فوق الذکر جهت تشکیل پرونده و اخذ مجوز حمل سلاح شکاری مجاز مراجعه نمایند.

مفقود شدن مجوز سلاح

مجوزرسلاح یا به عبارتی جواز حمل و نگهداری اسلحه تحت شرایط خاص و به افراد واجد الشرایط واگذار می گردد.

گم کردن مجوز اسلحه علاوه براینکه ممکن است موجب سوءاستفاده متخلفان از آن را فراهم نماید، منجر به عدم حمل و استفاده سلاح خواهد شد به طوری که اسلحه بدون مجوز به عنوان قاچاق محسوب می شود بنابر این در صورتی که مجوز یا جواز اسلحه در هر شرایطی سرقت یا مفقود گردد اعلام مفقودی آن در روزنامه کثیرالانتشار الزامی می باشد.

گم شدن و مفقود کردن جواز اسلحه یا مجوز سلاح و ثبت آگهی مفقودی آن جزو الزامات سازمانی برای صدور المثنی آن می باشد. در سامانه ثبت آنلاین آگهی روزنامه شما می توانید به ساده ترین و سریع ترین راه ممکن آگهی خود را ثبت کنید.

آگهی مفقودی مجوز سلاح

برای ثبت آگهی مجوز سلاح (اسلحه) کافیست وارد سامانه آنلاین ثبت آگهی روزنامه شوید و پس از انتخاب آگهی مفقودی، مشخصات خواسته شده را وارد و تمام موارد را تا پرداخت هزینه بصورت گام به گام انجام تا آگهی شما ثبت شده و برای چاپ در روزنامه کثیرالانتشار ارسال می گردد.

خاطر نشان می گردد برای ثبت آگهی مفقودی مجوز اسلحه (سلاح)، درج شماره سلاح و کشور سازنده از بدیهیات است؛ پس در قسمت توضیحات حتما شماره سلاح و نام کشور سازنده را به درستی وارد کنید.

در سامانه هوشمند و آنلاین ثبت آگهی روزنامه نگران متن آگهی تان نباشید.

فقط کافیست مشخصات خواسته شده را وارد کنید تا به صورت هوشمند، متن آگهی تان طبق استانداردهای رسانه ای و مقبول ارگان های مدنظر ساخته و برای چاپ ارسال شود. 

علاوه بر این به دلیل اینکه ارائه نسخه روزنامه برای گرفتن المثنی مدارکی که نشر آگهی مفقودی آنها الزامی می باشد، ترتیبی داده ایم تا تعداد نسخ درخواستی روزنامه تان را به صورت رایگان با پست پیشتاز به آدرسی که در طی مراحل ثبت آگهی وارد کرده اید ارسال شود.

سامانه هوشمند و آنلاین ثبت آگهی روزنامه، به صورت شبانه روزی و آنلاین خدمات ارائه می دهد.

درضمن فعالیت سامانه آنلاین ثبت آگهی روزنامه محدود نبوده و از سراسر کشور ایران و حتی از خارج از کشور هم پذیرش داریم.

به طور معمول روش ثبت آگهی در روزنامه ها به این صورت است که پذیرش آگهی در اکثر روزنامه ها اگر تا ساعت 15 انجام شود فردا(غیر تعطیل) در روزنامه چاپ می گردد و بعد از آن در پس فردا(غیرتعطیل) در روزنامه چاپ می گردد. فلذا اگر تاریخ چاپ آگهی برایتان مهم است پس به زمان درج آگهی در سامانه ثبت آگهی روزنامه دقت کنید.

گم شدن مجوز سلاح

مجوز سلاح ……. ساخت کشور ………. به شماره ………… متعلق به …………….. با کد ملی …………… فرزند …………….. در تاریخ …………….. مفقود گردیده و از درجه اعتبار ساقط است.

پیمایش به بالا